poniedziałek, 7 października 2013

Czasami mam ochotę na coś innego...

Prawda jest taka, że poza modelingiem miałam kiedyś kilka innych pasji ale moje lenistwo spowodowało, że jakoś tak poszły one w odstawkę. Ostatnio jednak polubiłam zabawę w stylistkę. Często chodzę na tak zwane sesje TFP czyli z mojej strony wypada, żebym zajeła się chociaż makijażem czy stylizacją. Czasami zajmuję się obiema z tych rzeczy ale muszę się jeszcze baaaaaardzo dużo nauczyć. Zajmuję się też fotografią i w tym czuję się naprawdę dobrze, jednak teraz zaprezentuję Wam moje stylizacje ;]



Fot. Mateusz Wroński

Fot. Mateusz Wroński


Fot. Andrzej Kubica
Mua. Gosia Kubica


Fot. Paweł Jakubowski
Mua & Hair. Justyna Sosfa 


Fot. Sebastian Wnęk


Fot. Sebastian Wnęk

           

Fot. Ula Warpechowska


Fot. Michał Słota


Fot. Stanisław Surman

Na pokazanych zdjęciach zadbałam również o makijaż i włosy (poza pracami gdzie podpisałam wykonawczynie tej roboty:)).
A teraz czekam na efekty sesji od Yannisa z któreym miałąm przyjemność pracować dwa tygdonie temu. Przesympatyczny fotgraf, równie miła ekipa techniczna, nic tylko czekać na kolejne spotkanie ale mam nadzieję, że tym razem u niego w Paryżu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz