niedziela, 15 września 2013

Paweł Jakubowski


Witam , witam :)
Wiem, że długo mnie tu nie było ale jak to ujął mój szef - biłam rekordy godzin w pracy. No i jak się okazało rzeczywiście przepracowałam dosyć dużo czasu to odbijało się brakiem sił żeby nawet włączyć komputer. 
No ale nie pracowałam tyle na darmo bo w końcu udało mi się wyjechać na cudowną Kretę gdzie po raz pierwszy od sześciu lat udało mi się opalić. Niestety, trzeba było wrócić to szarej Polskiej rzeczywistości, do tego cudownego zimna i deszczu ale ja mam na dzisiaj jednak inny temat.
Chciałam Wam przedstawić mojego przyjeciela a zarazem fotografa z którym miałam okazję wpółpracowac już kilka razy ale na pewno coś jeszcze razem zdziałamy - przed Wami prace Pawła Jakubowskiego ^^






















 





Fot. Paweł Jakubowski
Style & Mua. Justyna Sosfa
Mod. Olga Muzyk
Ubrania. Agnieszka Kwaśniewska
Studio. Stojak Studio Fotograficzne

P.S. Studio też nalezy do Pawłą i naszego znajomego, dobrze wyposażone, duzo fajnych ubrań i butów dostepnych na sesje, także jakby ktoś potrzebował studia to polecam :)


4 komentarze: