poniedziałek, 31 marca 2014

Iza Szpałek - po raz kolejny niestety :)


Nie ukrywam, że zaniedbałam bloga, ale ostatnio tyle się działo w moim życiu, że postanowiłam na początek zająć się tymi mniej przyjemnymi sprawami. Oczywiście pierwszą z nich byłą szkoła i nadrobienie wszystkich zaległości takich jak napisanie testu z listopada i przygotowanie prezentacji na mój najcudowniejszy, najukochańszy Research Project. Dodatkowo musiałam zając się pewnym zadaniem które spadło mi na głowę ale o tym może kiedyś :)

Jak na razie chciałam przedstawić Wam efekty ostatniej sesji z Izą, z którą miałam przyjemność współpracować po raz drugi. Znowu postawiłyśmy na coś innego niż to co obie mamy w portfolio - tym razem sesja odbyła się w ... wannie ^^ Oczywiście było bardzo zabawnie bo takiej „żyrafie” jak ja ciężko zmieścić się w jakiejkolwiek wannie jednak z efektów jestem bardzo zadowolona. Zapraszam do oglądania :)




  









Tak na koniec dodam, że Izie życzę dużo, dużo zdrowia :)

1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia ;) Strasznie mi się podoba to "bieliźniane" na łóżku :D bez podtekstów :D ale świetne : )

    OdpowiedzUsuń